Nilai Sentimental

S.u ada sesuatu untuk dikongsi di sini.. Kejadian nih berlaku pada awal pagi 1 Januari 2010 di mana masa ini s.u, Abg Thom dan Dik Wan singgah di BOR, Pantai Bersih.

S.u tak nak perincikan apa yang berlaku, sebaliknya geng-geng boleh tanya sendiri / terus menerus kepada Abg Thom atau Dik Wan.

Yang menarik, s.u simpankan sesuatu untuk dijadikan sebagai nilai sentimental apabila s.u kenangkan peristiwa ini pada masa akan datang.

Nak tahu apa yang s.u simpan?

TISUUU... ya tisu!!

Biarlah orang cakap, kenapa laa dia nih simpan tisu murah nih?? Motif?? Kenapa dia nih gigih hinggakan bertindak macam nih??

Biarlah.. mulut orang bukan boleh nak tutup kan? Yang penting, bagi s.u, nanti pada masa akan datang, s.u sendiri mungkin akan tersenyum atau ketawa apabila melihat tisu nih!! ahahaha

1 Januari 2009
Hot & Cold dalam kenangan


Untuk make sure tisu ni takkan hilang, s.u simpan tisu nih dalam fail sijil-sijil s.u! Ya, mesti selamat dalam file nih!!


Dan s.u letak tisu tu di celah sijil yang s.u dapat ketika menyertai Seminar dan Teknik Menjawab Soalan SPM Pelajar Asrama Aliran Sains Tahun 2006 di Sekolah Menengah Teknik Seberang Perai.

Semuanya mempunyai kaitan.. ehehehe


Mudahan s.u akan bahagia nanti apabila s.u bukak balik may be in 2020!! ahahaha


nota: Gigihkan s.u? Kalau Abg Thom dan Dik Wan baca mesti depa pun akan senyum or gelak! Kan?? Own... may be you can predict what is it all about!!



2 Komen:

K.P said...

k.p bleh predict what is that all about...ingat. x mlm bbq???
gigih semua, sanggup kan...
ahahahaha...

S.U said...

k.p:

kan?? ahahaha